دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

طی حكمی از سوی ايل‌بيگی؛

«محمدرضا بهشتی منفرد» مدير انجمن سينمای جوانان استان تهران شد

معارفه محمدرضا بهشتی منفرد

سینماپرس: «محمد رضا بهشتی منفرد» طی حکمی از سوی ایل بیگی ، مدیر انجمن سینمای جوانان استان تهران شد.

به گزارش روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، در حكم ايل بيگی خطاب به بهشتی آمده است:

نظر به تجربيات و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب اين حكم براي مدت يك سال به عنوان مدير انجمن سينماي جوانان ايران– استان تهران منصوب مي شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و با استفاده از ظرفيت های، فرهنگی و هنری استان در رشد و بالندگی استعدادهای جوان و علاقمند به هنر سينما و عكاسی موفق و مؤيد باشيد.

بنابراين گزارش، «محمدرضا بهشتی منفرد» فعاليت فيلمسازی و عكاسی خود را از سال 67 آغاز كرد و ساخت چند فيلم 8 ميليمتری  را در كارنامه هنری اش جای داده است.

وي از سال 69 تا 71 معاونت انجمن سينمای جوانان قم را بر عهده داشت و از سال 78 الی 85 سرپرست و مدير دفتر انجمن سينمای جوان قم بود. بهشتی همچنين از سال 86 تاكنون در مركز گسترش سينماي مستند و تجربی به عنوان كارشناسی فيلم‌های داستان فعاليت داشته است. 

سينمای جوان استان تهران به اندازه يك كشور كار دارد

بنابراين گزارش مراسم معارفه «محمدرضا بهشتی منفرد» مدير انجمن سينماي جوان– استان تهران با حضور «حبيب ايل بيگی» مديرعامل انجمن سينمای جوان و معاونين و جمعي از اساتيد و هنرجويان فعال انجمن انجام شد.

ايل بيگی در اين مراسم گفت: از اين پس مسئوليت دفتر تهران گسترش يافته و بر اساس سياست‌های جديد انجمن براي فعاليت‌های استاني دفاتر، اين دفتر مركز فعاليت و پاتوق فيلمسازان انجمن استان تهران خواهد شد.

به گفته ايل بيگی دفتر تهران تاحدودی مستقل عمل شده و از زير سايه ستاد مركزی انجمن سينماي جوان خارج خواهد شد.

مدير عامل سينماي جوانان ايران گفت: دفتر تهران در گذشته با اينكه در قلب پايتخت است نسبت به شهرهای ديگر از امكانات كمتري برخوردار بود. ما اميدواريم با فعاليت اين دفتر در سطح كل استان تهران با همكاري اداره كل ارشاد اسلامي استان تهران، شهرداری و ديگر مراكز شاهد شكوفايی انجمن و تهيه فيلم‌های ارزشمند و فاخر باشيم.

ايل بيگی تصريح كرد: سينماي جوان استان تهران به اندازه يك كشور كار دارد بنابراين بايد با معرفي درست فعاليت‌هايمان و جذب نظر مديران فرهنگي مكانی در شان انجمن سينماي جوان استان تهران فراهم كنيم و به دنبال جذب امكانات براي گسترش توليد باشيم.

در ادامه مراسم معارفه مدير انجمن سينماي جوان– استان تهران، بهشتی سرپرست جديد انجمن استان تهران از اينكه به انجمن برگشته است ابراز خرسندی كرد و گفت: با كمك همكاران و هنرجويان تلاش مي كنيم شرايط موجود را تغيير و دفتر را در شان استان تهران ارتقا دهيم.

همچنين «سعيد پوراسماعيلی» معاون فرهنگي و آموزشي انجمن كه علاوه بر  مسئوليت فوق، سرپرستي دفتر تهران را نيز تا معرفي سرپرست جديد، توامان بر عهده داشت طي صحبت های كوتاهی، بيان كرد: دفتر تهران با وجود آنكه مربيان و  مدرسين خوبي دارد اما ما فيلم هایبا كيفيتی از هنرجويان دريافت نكرديم و من دليل اين امر را در نوع آموزش و سرفصل های آموزشي ديده‌ام.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.